Jakie metody wysyłki są dostępne?

Paczki wysyłamy za pośrednictwem kuriera InPost oraz DHL. Produkty objęte darmową wysyłką wysyłane są tylko za pośrednictwem kuriera InPost. Rodzaj przewoźnika wybieramy przy składaniu zamówienia, w obydwu przypadkach istnieje możliwość zamówienia paczki za pobraniem.

Kiedy otrzymam swoją przesyłkę?

Zamówienia złożone do godziny 11:00 zostają wysłane jeszcze tego samego dnia. Doręczenie paczki powinno nastąpić w dniu następnym (roboczym). Jest szansa, że zamówienia złożone po godzinie 11:00 również zostaną wysłane tego samego dnia, informację, czy jest taka możliwość można uzyskać po skontaktowaniu się ze sprzedawcą. Po odebraniu paczki przez kuriera zostaje ona zazwyczaj dostarczona następnego dnia roboczego.

Jak mogę sprawdzić status swojego zamówienia?

Status zamówienia można sprawdzić po kliknięciu w prawym górnym rogu zakładki “Moje konto”, następnie klikamy “zamówienia”. Dla osób, które nie założyły konto w naszym sklepie sprawdzenie statusu zamówienia jest możliwe po kliknięciu w prawym górnym rogu zakładki “Status zamówienia”.  Następnie trzeba podać nr zamówienia i adres mailowy podany przy jego składaniu. Szczegółowych informacji udzieli również nasz sprzedawca, telefonicznie, na czacie, lub drogą mailową.

Jak złożyć zamówienie?

Proces składania zamówienia jest bardzo prosty i intuicyjny. Wystarczy dodać produkty do koszyka, uzupełnić dane do wysyłki, wybrać odpowiednią formę płatności i dostawy.

Jak najszybciej się z nami skontaktować?

Najszybciej na pytania odpowiemy telefonicznie, a także za pośrednictwem czatu znajdującego się w prawym dolnym rogu strony. Odpowiadamy również na każde maile, może to jednak zająć chwilę dłużej.

Czy potrzebuje założyć konto, żeby złożyć zamówienie?

Do złożenia zamówienia w naszym sklepie nie jest wymagana rejestracja. Zakup można sfinalizować bez zakładania konta. Zachęcamy wszystkich do rejestracji, która przebiega w sposób szybki, przy uzupełnianiu danych do zamówienia wystarczy zaznaczyć “utwórz konto”. Posiadanie konta jest niezbędne do uczestnictwa w programie Cashback/Mój portfel.

Czym jest Mój portfel?

Mój portfel to program lojalnościowy, w zakładce “Mój portfel” klient może sprawdzać ile pieniędzy zostało zwrócone na jego konto za wszystkie zamówienia. Standardowa wartość to Cashback w wysokości 3%. Np. kupując zamówienie za 300 zł, do naszego portfela wraca kwota w wysokości 9 zł, którą możemy przeznaczyć na następne zakupy. Organizujemy liczne promocje, w których znajdują się produkty z opcją Cashback nawet do 10%. Po dodaniu produktów i przejściu do koszyka na górze zamówienia będzie znajdowała się informacja, jaki cashback otrzymamy.